Pokud jako kluk nemáš problém nosit jakoukoliv dámskou konfekci, pak jsi rozhodně zcela liberální osobnost bez předsudků, fajn a férový člověk!
Určitě nejsi homosexuálně orientovaný - průkopnící pánských sukní rozhodně nejsou homosexuálové
Zcela stoprocentně u tebe lze vyloučit falešný pocit chlapa jako něčeho lepšího a nadřazeného ženám
Homofóbní také nebudeš
Nikdo rozhodně nebude moci jakkoliv zpochybnit, že by ti chybělo sebevědomí a odvaha postavit se předsudkům i proti názorům většiny
Jenom ty a tobě podobní muži zažijí zcela jiný rozměr oblékání a s tím spojeného alternativního pohledu na svět a život
A tak se nám celá úvaha dělí na dvě myšlenky a to asi přibližně následovně:
Módní trendy a peníze
Celosvětová hodnota módního trhu je odborníky odhadována na 2,4 trilióny dolarů ročně a každým rokem roste průměrně o 5,5%, což představuje 7 největší ekonomiku světa. Tato skutečnost je nadmíru významná, ale bohužel také založená a vykoupená na nákladové straně výrobou v zemích se špatně placenou lidskou silou a na straně druhé obrovskými maržemi v rámci logistiky, distribuce a prodeje koncovým zákazníkům, tedy i nám.
Neexistuje komerční důvod, proč by tento celý gigantický módní kolos měl ze své vlastní iniciativy otupit aktuální polarizované vnímání módy na dámskou a pánskou......
Neexistuje ani jediné komerční ospravedlnění, proč upozorňovat na rozdíly a diskriminace v oblékání mezi muži a ženami, a proč podporovat muže ve změně, když by se právě tato velice funkční prodejní výhoda generující milióny dolarů ročně podstatně ohrozila a módní průmysl by o tyto pohodlné zisky možná i přišel.
Podvědomá snaha zaujmout jako muž
Muž v sukni a lodičkách drahé auto nikomu neprodá. Naproti tomu žena v kalhotovém kostýmku bude působit velice sebevědomým dojmem a rozhodně úspěchu obchodního jednání do určité míry i napomůže.
V žádném případě toto neospravedlňuji, spíše bohužel pojmenovávám to, čemu dnešní pojetí ekonomiky dalo jasné marketingové a prodejní rysy.
Přání, touhy, emoce, iracionální uvažování, to je to, co prodává lehce a bez argumentů a ženské oblečení a pojetí dámské módy tomu v případě ženské populace ve vztahu k mužům jenom napomáhá.
Stávající stav módní polarizace přitom nemusí být navždy.... Svět může být lepší! Záleží to nicméně na nás všech, na tom, jak budeme vnímat všechny kolem sebe, kteří se trendům a davovým proudům postaví aktivně, s odvahou a vtipem k sobě sama, nikoliv na zákazech, limitech, a nařízeních, o které se někteří v dobré víře pokouší.
© Copyright www.Be-a-Rebel.cz, 2021, e-mail: jsem_fanda@be-a-rebel.cz